Special, for Micha

Flög hastigt in till café Mug för att hämta lite pengar av en kompis! Fick höra av Micha att jag var tråkig som bara skrev om kläder & mina jobbiga studentskrivningar. Hahaha, nåja, kan ju berätta att det var rätt trevligt att vara där ändå, trots att jag for hem efter någon timme för att gråta ut efter den hårda kritiken...Hahah, nejmen, Har inte mycket intressant att säga just nu, har sett på landskampen & beklagat mig över hur svenskarna blir favoriserade av Reneé & Ola!!! Dessutom har jag läst några intressanta kapitel i hälsaboken och smugglat ananaspaj ur skåpet! Kommer bli risig i kistan snart :o

Speciellt till Micha: studenten är pain in the ass. Imorrn ska jag skriva hälsa & tyska på måndag, sen ett historiaprov på Onsdag. Sedan har jag klarat av gymnasiet för evigt!! Bite me! annars så är det lungt på både skol och klädfronten men skall uppdatera dig så fort det händer något! :D

Puss


Cheyen och jag. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0