Hemmakväll

Som vanligt kan man ju nästan säga... Var lite för trött för att skriva något idag.. Men har inte gjort några större bedrifter! Hahah, kollade på True Grit just också, kanske inte riktigt min genre men det dög för en trött tjej som mig på en fredagskväll :) Dock störde jag mig som fan på deras dialekt och att Rooster pratade med en så konstig rostig röst, ville bara att han kunde hosta upp slem eller något så han skulle kunna låta bättre, hahaha.

Kollade på let's dance finalen också, och på tal om att prata konstigt och otydligt så kan jag aldrig höra hälften av vad Frank säger!! Hur irriterande?! Dock såg jag aldrig vem som vann, för jag orkade aldrig se hela programmet. hahah, nu ska jag gå och lägga mig, eller kanske se en till film?! Men har ju redan sett Beverly Hills chihuahua 1&2 så nu vet jag inte va jag ska se :'(
Vilket I-landsproblem

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0