Failat


Kul att detta var vad som hände i skolan idag! Hahaha, kom dit för att ha en timme historia, så märker jag att min kompis Ig (som hon kallas) hade råkat ta samma kläder på sig som jag, iallafall tillräckligt nära identiskt. Hahah, gud vad pinsamt det kändes att gå in till klassen, speciellt eftersom vi sitter bredvid varandra, såg ut som vi hade planerat det som ett tajt kompispar i 6:e klass!

Nåja, nu är jag hemma iallafall, ska läsa lite mer på hälsaprovet som är imorgon! Vad annars har jag gjort? Jo, bakat ananaspaj, lätt den godaste som finns! :D tänkte ha med den imorrn till provet! :D hahah, vadå snaskis? ;)

Puss

Kommentarer
Postat av: Ig

Hahaha de va jävla lyckat asså ofta man lyckas me de x)

2011-03-24 @ 16:37:46
Postat av: Ig

hahahaha vi lyckades bra där :D hihi

2011-03-24 @ 16:39:04
Postat av: liss

alltså hahahahahhaha omg, "som ett tajt kompispar i 6:e klass" :´D Ojoj elin, du är nog rolig du!

2011-03-24 @ 16:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0