22.15

Hejsan

Sitter och kollar på Semesterduellen i min mysiga morgonrock, haha tänker inte lägga ut några bilder för ser ut som fan :D Känns alltid som att alla andra ser relativt fräscha ut när dom är sjuka, utom jag som ser värre ut än en uteliggare... Iallafall, tycker att mamman i ena familjen är extremt pinsam, skulle aldrig kunna stå ut med en sådan, hellre gömmer jag mig i hytten än att ses med en 40-åring som uppför sig som en 15 åring :s

Annars då? Ska på massage imorrn, hm vet inte om jag är speciellt sugen längre, eftersom jag fick höra att hon var en riktigt surkärring och att 90-minuters massagen skulle vara ren tortyr, vill ju helst kunna gå hem efteråt också :D haha, nåja, det blir säkert jättebra, känns som att jag behöver det nu :) Nu ska jag äta och sen nassa :))

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0