Till er andra..



alla andra verkar fokusera på att tipsa om studentklänningar just nu, därför bestämde jag mig för att hjälpa de som istället SKA gå på studentfest att välja rätt klänning. Egentligen är det lite lika att välja fest som studentklänning eftersom det finns en massa oskrivna regler man ska följa, såklart får man inte ha en vit klänning, men inte heller svart, det är för trist! (+ att det är sommar). Det får inte heller vara för uppseendeväckande, urringat eller för naket! Själv blir jag ju student så behöver inte tampas med det problemet! På bilden ovan har jag kollat ut klänningar som håller måttet! lycka till i klänningsdjungeln!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0