Så var det Måndag

Tjenare!

Sket faktiskt i att kratta gården, eftersom 1 sekud efter att man krattat ihop en liten hög, blåste den lika snabbt bort igen, så det var ingen vits att ens försöka! istället gick jag ner till stan för att "kräva" pengar av min pappa till kryssningen imorrn. Sedan handlade jag lite sprit, en ny eyeliner & ett läppstift att dö för! Träffade min kära kompis Vickis för en fika också, på bagarstugan! Käkade Ålandspankaka (sjuuukt gott) men hade käkat alldeles för mycket innan det, så gick hem med en ordentlig magvärk, som fortfarande håller i sig :(

Nu ska jag äta middag & äntligen få i mig lite "riktig" mat!

'nuff said!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0