Duktig

Har äntligen krattat den där dumma gården, var till och med så duktig att jag stoppade alla löv i sopsäckar! Men guud vad skönt det var med solen (dock bara 15 grader) men det duger för mig! :D Hahah gjorde världens fulaste tabbe också:
Skulle hämta ut sopsäckar! eftersom vår golvmopp ligger i samma skåp plockade jag ut den, sen var jag så korkad att jag tog med den ut eftersom jag trodde den var krattan (?????) Kom på mig själv först när jag skulle börja plocka in löven i säckarna att jag höll i en mopp, kul också att jag blev upptäckt av ett stort gäng turister utanför vår gård! hahahahah
, dom undrar nog!
Nåja, har iallafall uppfyllt min dagliga pinsamhetskvot...

Nu ska jag höja musiken och börja packa kläder inför New York, skönt att vara ensam hemma ibland :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0