00.23

Hej!

Idag har jag mest gjort..tja.. ingenting egentligen, mina kusiner åkte imorse (kl 12 men fortfarande alldeles för tidigt hahah) sedan cyklade jag iväg till min farmor på fika, alltid lika trevligt hos dem :) Har blivis besatt av tv-serier också, är just nu inne på Gossip girl, men ska fortsätta med Dexter!

Senare på kvällen kom mina fina kompisar Vickis & Ninnie på besök, ganska oväntat men mysigt att bara prata & skratta! Töntiga som dom är ringde dom till mig också, frågade snällt om de fick komma, fast dom stod redan klart på plats utanför dörren & väntade på att jag skulle öppna! hahah! Änglar.
Som vanligt spårade det ur när vi kollade på Aaron Ralstone som förrklarade hur han "skar av sig armen"!
ninnie: japp, nöden har ingen lag!!
jag: asgarv!
(eftersom hon vart på toa sekunden före) hahahahah, kunde seriöst inte hålla mig för skratt efter det! vilken misstolkning det blev där!

Fortsatte kvällen med mer knaserier, som att jämföra Ola Salo med en zombiebild på TankaFetast! hahahahha!
Kort men kul kväll! Nu ska jag fortsätta äventyret tillsammans med gänget på Upper east side i gossip girl!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0